Direktlänk till inlägg 8 september 2011

Torsdag

Av Katarina Bergman - 8 september 2011 13:15

Trött trött trött trött.. skulle kunna sova heeela dagarna! Samtidigt som man förmodligen behöver sova och vila så får jag panik i kroppen.. Känns som man missar massa saker! Men det är ju bara att acceptera att man just nu inte har kondition och ork till massa fläng! Skulle vilja ut på stan och dricka kaffe med tjejerna, men bara att åka på ica och handla gör mig totalt trött i huvudet! Jag är iaf duktig som samlar energi till en promenad då och då, igår blev det en sväng runt vågen. För frisk luft och röra på sig behöver man ju! :) Det här med att städa varje dag (eller flera ggr om dagen) orkar jag nästan inte heller, eller jo, jag plockar ju faktiskt mest hela tiden jag är uppe ;p Men man vill ju ha det riktigt städat och undanplockat ifall vi snart ska in, kan ju tänka mig att det är skönt att komma hem till ett städat hem.. Men det är svårt att veta vilken dag man ska städa riktigt! Om man bara visste när den lilla krabaten vill komma ut!  Tänk vad man kunde förbereda allt då! :)

Nu blir det nog en varm dusch, det värker lite överallt, men bara LITE hela tiden.. Alltid något iaf! Men irriterande!


3 dagar till BF <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katarina Bergman - 13 november 2012 22:28

Längesen nu.. Men nu är jag här igen. Borde döpa om min blogg, för det är hit jag söker mig när allt känns skit! som idag. Har just varit ute och panik-gått ett varv runt området, försökt rensa tankarna skit fort för att sedan kunna gå hem "glad" i...

Av Katarina Bergman - 7 september 2012 21:38

Skulle jag bli erbjuden en dag utan bekymmer, utan oro och rädsla, utan skuldkänslor och funderingar hade jag inte ens tvivlat på att ge den till någon som betyder oerhört mycket för mig. En person som fått varit med om så mycket utan att ens varit s...

Av Katarina Bergman - 3 juli 2012 21:29


Nu längtar jag till Augusti....   Det är bara att inse att livet är en bergochdal bana, det går upp, sen går det ner med en jävla fart, ibland kommer en såndär loop som man blir illamående av.. Det är också bara att inse att en dag blir man vux...

Av Katarina Bergman - 2 juli 2012 20:25

Ny vecka, nytt hem, nya möjligheter.. Ja då var flytten över, nu är det bara att komma i ordning sen så får vi se hur länge vi bor här ;) Mycket större och bättre, saknar dock min nyrenoverade lägenhet... Ogillar också de gula tapeterna i vardagsrumm...

Av Katarina Bergman - 7 juni 2012 18:12

Min gogriis <3      

Presentation


KatarinaBergman

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards