Alla inlägg den 11 september 2011

Av Katarina Bergman - 11 september 2011 13:54

Jag har väntat, väntat och längtat efter en klänning som jag beställde i Juni från H&M.. Nu i SEPTEMBER kommer den! Jaha? för det första så är jag större nu än vad jag var i juni/juli för det andra så är det fan HÖST nu.. lite för kallt för en tunn långklänning.. Får vänta tills nästa sommar, men då är klänningen förmodligen för stor.. Vilket skit hörreni! Ja å idag är det ju även en till dag som jag VÄNTAT, VÄNTAT OCH LÄNGTAT efter 11-09-11  = Beräknad förlossning! Just nu i denna stund undrar jag varför man längtatde sååå fruktansvärt mycket efter just idag 11/9.. Som om man trodde ungen skulle ploppa ut precis just idag! (Man vet ju aldrig) Men det har varit en räddning att ha ett BF datum att se fram emot, tänk hur man räknat dagar, veckor och till slut timmar till detta datum. Nu inser man att man kanske måste vänta ytterligare flera dagar, MEN nu är det ju nära! Nu ska den ju komma! Imorgon har man gått över tiden..




HÄR ÄR KLÄNNINGEN SOMM FÅR SAMLA DAMM I GARDEROBEN TILL NÄSTA SOMMAR!!


Presentation


KatarinaBergman

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards