Alla inlägg den 14 november 2011

Av Katarina Bergman - 14 november 2011 23:35

Bloggen Katarina, BLOGGEN! .. Som jag tidigare skrev så finns det inte så mycket tid att sitta vid datorn. Men vad gör väl de, det finns viktigare saker här i världen. Men just nu trots att klockan är sent så unnar jag mig lite tid här. Våran dotter sover sedan 18.00 (!!!!) Har vaknat och ätit 1 gång, somnade om direkt. Tröttis! Har varit lite strul med sömnen några dagar (eller 1 vecka) nu, känns som att hon hinner bli övertrött innan hon blir trött.. haha Men efter några minuter i pappas famn så kan hon sova, lägger man ner henne så vakna hon DIREKT! Nu har vi lånat en bärsele och hoppas det blir lättare för en gammal mans kropp att bära runt på henne när det behöva ;) Men nu, så sover hon sött i sängen! Idag är det mamman som är lite övertrött tror jag!

Försöker hitta julklappar på nätet (MYCKET roligare än att springa runt runt runt i affärer och inte hitta ngt), man vill ju ha så mycket..utöver de julklappar man köper. Men det får vänta tills efter julen.


Världens bästa, Jag älskar dig såå!  

 

Presentation


KatarinaBergman

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards