Alla inlägg den 10 december 2011

Av Katarina Bergman - 10 december 2011 00:34

Nu har jag införskaffat mig röda gardiner, så det kanske blir en bra jul ändå ;p

Tog och drog igång ett jätte bullbak tidigare idag! 70 lussebullar blev, det + 6 STORA lussekatter efterson jag inte orkade göra fler bullar! Nu hoppas jag att någon kommer och fikar, annars finns det en stor risk att dom slinker ner i en och samma mage.... Jaaha, oj! kl är mycket? Vart tog denna kväll vägen? Idol finalen hann jag iaf med, och även Helenius hörna! Haha Fredrik Rainfeld (stavning?) var ju nästa lite ROLIG, jag trodde bara han kunde se allvarlig och tråkig ut ;)) Riktigt roligt! Ellie vaknade efter Idol och tyckte hon kunde liva upp stämningen genom att GALLSKRIKA i ca 1 timma... Förmodligen magkniiip. Sen somnade hon gott efter att mamman hoppat runt med henne i famnen i 1 timma.. Pjuuuu! Ja, där var nog kvällen som jag trodde jag hade tappat bort! :)) Underbart! Nu är mina ögon nästan påväg att falla ihop, bäst att inte position! Natti natt.  

Hahaha snyggt Jimmie ;) 

Presentation


KatarinaBergman

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards