Alla inlägg den 24 januari 2012

Av Katarina Bergman - 24 januari 2012 20:02

Har nyss slevat i Ellie blåbärspure, det är nu det lite mer roligare börjar känns de som ;) Nu för tiden sitter hon med oss vid matbordet i sin matstol. Och hon har börja ätit! Ja, hon har ju bara druckit förr ;) Igår var det lite konstigt att få saker i munnen och alla möjliga grimarser gjordes, vilket är förståligt . Haha Idag slukade hon i sig all gröt och nu ikväll även ett par skedar blåbär :) Skönt att inte behöva truga i flera veckor som de kan ta med vissa barn innan dom fattar hur man sväljer skiten :p Usch, så trött jag är, men nu känns det helt okej att få vara trött, för OJ vad jag har fått saker gjorde den senaste tiden! Det känns riktigt skönt, jag har kommit ur min bubbla och ödslar inte dagarna på att grubbla på hemska saker. Men för att inte falla tillbaka så skall jag få gå på KBT som läkaren remissar. Hellre de, för vet ni vad jag fick bara i mig 2 tabletter av den medicin jag fick utskriven av doktorn. TROTS de så mår jag ju fanastiskt bra, så jag tror jag gjorde ett bra val, annars hade jag ju förmodligen haft biverkningar i 2 veckor och mått ännu sämre den tiden. Tur att jag väntade känner jag nu. Och det är ju faktiskt tur att det finns medicin, om man hamnar lite väl långt ner i en svacka. Jag är lite envis! Men för att inte falla tillbaka kan det vara bra med lite terapi. Hade jag varit läkare hade jag erbjudit KBT före medicin. Man bli ju alldeles viller av piller :D


Nu är det dags att göra kväller med lillfröken

Presentation


KatarinaBergman

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards