Alla inlägg under januari 2012

Av Katarina Bergman - 1 januari 2012 17:33

Första dagen på det nya året. Underbaart. Detta år ska bli såå mycket bättre, när jag själv får välja! Hoppas även att det blir bättre ute i världen detta år.. Dock får jag där inte välja det.. Eller ja, jag kan åtminstonde tänka på miljön! Började detta år med att hämta mamma i Alfta. Sedan har vi bara varit hemma och myst i snö vädret :)


Eftersom det bara är jag som bestämmer över mitt liv, så kan jag ju göra det huur bra som helst! Egentligen så begöver man bara använda tanken för att allt ska bli/kännas bättre.. Inte ett öre kostar de! Tänk att dagen kommer bli bra så blir den det, tänk att dagen kommer bli dålig så bli den det! Mitt år ska bestå av mer positiva tankar, varför slösa sekunder av livet till enlände och oro när det just nu är så underbart? Mindre stress (!!) Mer motion. FLYTTA. Jobba.

Allt kommer bli såå bra bara jag får vara med min underbaraste familj!  

Presentation


KatarinaBergman

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards