Alla inlägg under oktober 2010

Av Katarina Bergman - 29 oktober 2010 17:03

Hoppsan vad veckan helt plötsligt tog slut fort, men det är bara bra! På Måndag får vi nycklarna till nya lägenheten! :D Yess! Sen ska den renoveras.. Hela lägenheten. Gud så härligt!


Älskar min underbara Jimmie!  

Av Katarina Bergman - 27 oktober 2010 12:05

Sov som en galning.. Herregud jag trodde klockan inte var mer än nio när jag vaknade, men hon var halv tolv :S Trots att jag inte har något för min förän kl två så känns de inge bra. Jaja nu blev det som det blev.

Riktigt svårt var det att somna igår- Jag skrev nämligen ett brev..  I efterhand känns det väldigt bra, men igår var det riktigt jobbigt!

Idag är det dags för barnpassning igen :D Mysigt! Jag kanske ska bli dagmamma?! Hihi..



Jag älskar min helt underbara pojkvän, tack för att du finns!  

Av Katarina Bergman - 26 oktober 2010 11:02

Jahapp, så var det Tisdag, skönt att dagarna går fort :D Sitter nu med en kopp kaffe.. Sedan är det dags för en skön dusch. Efter det tänkte jag åka och hjälpa Maja med lite barn passning :)) Alltid lika mysigt. Börjar bli van att inte bli lika trött i huvudet som jag blev förr av dom små liven. :)


Elvira :)

  Åh lille Albin  Världens underbaraste barn <3

Av Katarina Bergman - 25 oktober 2010 12:22

Vaknade efter tio, undra om man fortfarande var sliten efter lördagen ? :p

Idag blir det nog en lugn dag med lite plock här hemma, flytten närmar sig ! :D


Ikväll blir det tårta!

  Grattis kära Erik som fyller år idag :D

Av Katarina Bergman - 24 oktober 2010 14:57

Sliten efter en ute kväll med Maja igår. Tack och lov är det söndag och inget som måste göras. Mys Söndag hela dagen tillsammans med min underbara pojkvän <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


KatarinaBergman

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards