Alla inlägg under november 2012

Av Katarina Bergman - 13 november 2012 22:28

Längesen nu.. Men nu är jag här igen. Borde döpa om min blogg, för det är hit jag söker mig när allt känns skit! som idag.

Har just varit ute och panik-gått ett varv runt området, försökt rensa tankarna skit fort för att sedan kunna gå hem "glad" igen.. Det gick ju såklart inte. Men det låter jävligt bra när folk säger det. Skönt om inte annat. Men nej, på mig fungerar det inte.

Idag känns allt inget bra, hoppjävlalöst! Jag känner mig liten, rädd, ensam och jävligt förvirrad! Idag skulle jag behövt de som var menad till att finnas där - alltid!
 Men ingen finns där, har ärligt talat Aldrig gjort! Ensam är starkast! Så har det varit - Jämt!

Jag har format mig och mitt liv ganska så ensam..

Det finns underbara männikskor runt mig, Släkt & vänner!

Men!, vad jag saknar en riktig stabil trygghet.- Man kan sakna något man aldrig känt.

Det finns en sak som jag ska skriva i stjärnorna, på min kropp om det skulle vara så, och det är att jag alltid kommer att finnas för mina barn, jag ska vara deras stora trygghet så länge jag lever.

Hur det än blir framöver, så kommer jag alltid finnas vid mitt barns sida!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


KatarinaBergman

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards