Alla inlägg under november 2010

Av Katarina Bergman - 28 november 2010 01:03

Kanske den tråkigast någonsin! Jimmie började jobba kl 17. Fick sen för sig att gå ut på tranan som typ hela Bollnäs befolkning, kanske alla utom jag?! Jo jag ligger hemma med världens värk i kroppen, känns som jag ska svimma så fort jag står på benen.. hur obehagligt som helst! Kl är nu 01.10 Undra när Jimmie kommer hem..? hatar att vara själv när man inte mår nå bra! :(( Jävlaskitlördag!!!!  

Av Katarina Bergman - 13 november 2010 16:55

känns som att vi äntligen kommit i ordning i lägenheten. Jag är riktigt nöjd, framförallt med livet. För typ 7 månader sedan hade jag ingen aning om att mitt liv skulle se ut såhär, tänk vad lite man vet om framtiden! Men det är ju bara roligt, när det blir sånna överraskningar. Nu när vi är klar här, känns det faktiskt som ett nytt liv, jag är kär och mår toppen bra tillsammans med min underbara Jimmie! Nu börjar livet på riktigt! Efter många år med mycket problem kan jag äntligen sätta ner den andra foten på jorden och bara gilla läget, jag är stadigare än någonsin förr. Varje dag pirrar det en underbar känsla i magen, jag vill bara skrika av glädje! Från och med nu ska jag leva i nuet, det är ju faktiskt det bästa man kan göra.


Ikväll planeras lite mysdricka hemma hos oss tillsammans med Maja :)

Av Katarina Bergman - 9 november 2010 11:47

Ååh, att man kan bli så ledsen för en bil.. Min svärmor och jag bytlånades bil igår. Och någon jävla idiot lyckades givetvis köra rätt in i henne ( min bil! ) Hela bilen är förstörd bak, bara att skrota.. Mina första egenköpta bil! Inte längesen jag köpte den heller.. Uscha :((


Presentation


KatarinaBergman

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards