Alla inlägg under maj 2012

Av Katarina Bergman - 7 maj 2012 20:52

Började dagen med en promenad med Ellie, vi var ute i 2 timmar. Väl hemma igen blev det Lunch och sadan tvättstugenycdkelletning...vilket slutade med storstädning och än har nyckeln inte kommit fram.. VART ÄR DEN??!! Nyckeln till källaren och tvättstugan dessutom! Ellie sover och jag tänkte ta mig en kopp te framför tvn (Älskling, du har blivit en tjockis). Ladda för morgondagen, spännande!  

Av Katarina Bergman - 4 maj 2012 11:29

Herregud, nu var det längesedan jag blogga.


Nyss ätit frukost/lunch med Ellie, hon käka ägg & yoggi eftersom hon har blivit så kräsen på mat, speciellt den mat vi äter! Jag käka ägg och macka + en kopp kaffe. Fick sovmorgon idag!

Slutade äta socker för ca 3 veckor sedan, efter två veckor hade jag gått upp (!!!) 2 kg, men nu har jag gått ner 3 så 1 kg har jag då tappat sedan jag började. Men det återstår 8-9 kg.. Och dom ska bort innan badvädret.. Har jag klarat 20 kg förr kan jag nog klara av att få bort dom där åh :)

Shit vad tiden går.. Ellie är redan 7,5 månad 8,5 kg och 68 cm kort :p Jösses! Hon klättrar och river i allt.. första krypsteget har hon tagit. Vart har jag var varit under de andra månaderna? tack och lov har jag nu "kommit tillbaka"!


Skit väder ute, men ska ta en promenad ändå!  

Presentation


KatarinaBergman

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards