Direktlänk till inlägg 4 maj 2012

Fredag

Av Katarina Bergman - 4 maj 2012 11:29

Herregud, nu var det längesedan jag blogga.


Nyss ätit frukost/lunch med Ellie, hon käka ägg & yoggi eftersom hon har blivit så kräsen på mat, speciellt den mat vi äter! Jag käka ägg och macka + en kopp kaffe. Fick sovmorgon idag!

Slutade äta socker för ca 3 veckor sedan, efter två veckor hade jag gått upp (!!!) 2 kg, men nu har jag gått ner 3 så 1 kg har jag då tappat sedan jag började. Men det återstår 8-9 kg.. Och dom ska bort innan badvädret.. Har jag klarat 20 kg förr kan jag nog klara av att få bort dom där åh :)

Shit vad tiden går.. Ellie är redan 7,5 månad 8,5 kg och 68 cm kort :p Jösses! Hon klättrar och river i allt.. första krypsteget har hon tagit. Vart har jag var varit under de andra månaderna? tack och lov har jag nu "kommit tillbaka"!


Skit väder ute, men ska ta en promenad ändå!  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katarina Bergman - 13 november 2012 22:28

Längesen nu.. Men nu är jag här igen. Borde döpa om min blogg, för det är hit jag söker mig när allt känns skit! som idag. Har just varit ute och panik-gått ett varv runt området, försökt rensa tankarna skit fort för att sedan kunna gå hem "glad" i...

Av Katarina Bergman - 7 september 2012 21:38

Skulle jag bli erbjuden en dag utan bekymmer, utan oro och rädsla, utan skuldkänslor och funderingar hade jag inte ens tvivlat på att ge den till någon som betyder oerhört mycket för mig. En person som fått varit med om så mycket utan att ens varit s...

Av Katarina Bergman - 3 juli 2012 21:29


Nu längtar jag till Augusti....   Det är bara att inse att livet är en bergochdal bana, det går upp, sen går det ner med en jävla fart, ibland kommer en såndär loop som man blir illamående av.. Det är också bara att inse att en dag blir man vux...

Av Katarina Bergman - 2 juli 2012 20:25

Ny vecka, nytt hem, nya möjligheter.. Ja då var flytten över, nu är det bara att komma i ordning sen så får vi se hur länge vi bor här ;) Mycket större och bättre, saknar dock min nyrenoverade lägenhet... Ogillar också de gula tapeterna i vardagsrumm...

Av Katarina Bergman - 7 juni 2012 18:12

Min gogriis <3      

Presentation


KatarinaBergman

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards