Alla inlägg under augusti 2011

Av Katarina Bergman - 30 augusti 2011 19:28

...nu var det ett tag sedan igen, jag är nog ingen bloggmänniska :p Men ibland är det ju skönt att skriva av sig. Ja nu är det snart dags för en bebis att titta ut, idag är det 12 dagar kvar till BF, men det är ju endast 4 procent som föder på den utsatta dagen har jag läst.. Så man kan ju hoppas den vill komma tidigare!! INTE senare! INTE! ABSOLUT inte!.. Man kan ju alltid hoppas att de som hänt i kroppen de senaste dagarna kan vara ett tecken att det kanske blir snart (?) Ont, sammandragningar, extremt dålig i magen, kräkningar, ilningar och en ovanligt lugn bebis i magen! (Tills precis nu då h*n verkar tro att h*n är smidigare än vad h*n är).. Igår var det extremt besvärligt.. Ont gjorde de! Somnade efter mycket om och men... Idag var det lugnt fram till eftermiddagen.. Gick och vilade då jag plötsligt fick ONT i hela magen! Samtidigt som man bara vill le och hoppas att det kanske är dags blir man halv rädd och inser att snart, snart är bebisen här, nu är det inte "10, 8 eller 6 veckor kvar".. Nu kanske det är inatt , på torsdag eller om tre veckor..      ;) OVERKLIGT liksom! Men underbart! Undra hur h*n ser ut? pojk eller flicka? stor eller liten? mörk eller röd eller ljus? Mycket man funderar på.. Efter jag spytt upp allt jag fått i mig idag gick jag runt här och muttrade - "Kom ut nudå!!!?" Det onda försvann och jag har precis fått i mig en STOOR tallrik med pasta och köttbullar.. Jaa, lite uppdateringar för er som vill veta :))

Av Katarina Bergman - 5 augusti 2011 15:46

1 bild från gravid-modell-uppdraget. Det var skapligt blåsigt den dagen så håret gick det inte att hålla styr på! Tråkigt nog...

 

Presentation


KatarinaBergman

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards