Alla inlägg under juli 2011

Av Katarina Bergman - 30 juli 2011 23:01

Har tidigare ikväll varit ner på stan och kikat på lite bilar med Jimmie. Men det var lite annorlunda detta år, ingen stadshusparkering öppen tråkigt nog.


Känns som denna Lördag blev väldigt seg, sov till 12.30, men då somnade jag nog vid fyra tiden också. Var till nygifta paret Nyman och festade till det lite igår. God mat och trevligt sällskap :) Kom hem vid 00.00 tiden någongång, tror jag. Nu när jag tänker efter så kollade jag nog inte på klockan nå :p

Jaa, det är väl så min fredag-lördag sett ut.

Nyss satt jag ute och kikade på en liten katt som lekte på gräsmattan, helt plötsligt dyker en äcklig lite fladdermus upp, usch!

Av Katarina Bergman - 25 juli 2011 20:11

Då var det dags för en ny vecka. Hade planer på att gå på grillnatta med syster, men det var alldeles för mycket folk, och jag känner inte för att trängas och stå i långa köer. Ja självklart är det mycket folk på grillnatta, men i år så inträffade "citysprinten" samma dag.. det innebär ju ännu mer folk! Isf så tar jag det lungt här hemma :) Jag ska ju upp till syster nästa vecka och äta räkor på torön, å det blir nog ännu mysigare än att trängas med folk tillsammans.


V.34   48 dagar kvar till BF. Längtas som en took efter den lilla människa som finns i min mage!    

Av Katarina Bergman - 21 juli 2011 13:38

Idag kommer hjärtat hem! Sköönt! Klev upp för inte så längesen, känns bedrövligt att sova bort halva dagarna.. Men vad gör man inte när man inte kan sova på nätterna pga värk och en HYPER aktiv bebis i magen! Sömn behöver man ju. H*n vill antagligen förbereda mig att h*n kommer vara precis lika aktiv på nätterna ute i friheten! Jag kan ju säga att jag börjar bli van, trots att de lilla livet befinner sig i magen och är tyst ;p Var till BM i tisdags, allt såg bra ut, magen hade dock inte vuxit så mycket, utan hade sjunkit och de berodde på att h*n fixerat sig, huvudet sitter fast i utgången.. Det känns skönt att veta att h*n fattat grejen liksom ;) Nu är det banne mig bara 52 dagar kvar till bf! Sen är vi båda fri. (förhoppningsvis går jag inte över ;) ) Jag är då ingen "älskar att vara gravid tjej" med de menar jag inget illa om något, för barn vill jag givetvis ha, minst två :) MEN vad jag längtar efter "friheten" i min kropp nu. Jag kommer knappt ihåg hur de va att inte vara gravid :p

Foglossningarna  / höftvärken samt ryggvärken har blivit extrema senaste 1,5 - 2 veckorna.. Idag har jag även haft värk i handlederna.. Tydligen kan man få de när man är gravid också :/ Det är ikke BARA!

Nu ska jag ta och dricka upp kaffet sen ta mig en dusch och sedan invänta mannen i mitt liv!   

Av Katarina Bergman - 2 juli 2011 19:31

Puff puff, nu var det längesen det skrevs något här, ska jag vara ärlig har jag ingen lust att skriva nu heller :p Haha!

Presentation


KatarinaBergman

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards