Alla inlägg under januari 2011

Av Katarina Bergman - 31 januari 2011 20:06

Jag lider verkligen med anhöriga + vänner till Jocke. Trots att jag inte kände honom, utan bara visste vem han var så känns det i hela kroppen. Men blir orolig, rädd och ledsen. Att så unga människor avlider är skrämmande! :/

Vila i frid Jocke !  

Av Katarina Bergman - 22 januari 2011 20:23

Lördagen började med havregrynsgröt + äppelmos. MUMMS! Sedan var det dags för dop för lille Otto, min kusin Pernillas son. Pappa och Lisa kom och hämtade upp mig. Trevligt att träffa lite Bergmans släkt bla. Efterdopet vart man något överraskad med en vigsel :) Andra gången för mig att ha sådan tur, syster körde med en likadan skojig grej! :) Nu kommer man förmodligen förknippa alla dop med vigsel :p Efter dop + vigsel fikade vi. Innan det var dags att åka hem fick vi se alla fina saker lille Otto fick :) Mycket trevlig dag.

Nu är det kväller, Jimmie är ute med grabbarna och ölar! Själv sitter jag i soffan, dricker bubbelvatten och kollar på filmen "störtkär". En numer vanlig Lördag! Hoppas på att bror kommer över och håller mig sällskap.  

Av Katarina Bergman - 17 januari 2011 14:00

  Nu var det ett tag sedan man skrev här.. men det gör nog inte så mycket, antar att det är väldigt få dom läser ;) Idag känns det nästan som att våren är på väg, underbar solig dag :)

Igår var jag och köpte en bil, en väldigt bra bil tycker jag ! Rymlig, billig och bra ! Hämtar den inte förrän onsdag pga av att den var oförsäkrad och avställd. Äntligen kan man börja ta sig lite längre igen! :))

Presentation


KatarinaBergman

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards