Alla inlägg under mars 2011

Av Katarina Bergman - 31 mars 2011 19:45

Satte mig precis framför tvn. Halv åtta hos mig är det som visas på rutan.. Inväntar Jimmie som varit iväg en sväng, med sig hem har han förhoppningsvis jord så jag kan så mina frön.. Tänkte ge mig på lite Dill, gräslök, persillija, sockerärter :D

Av Katarina Bergman - 30 mars 2011 21:13

Vilken härlig dag det varit, vårkänslorna bara sprutar i kroppen :)

Dagen började med lite kaffe tilsammans med Jimmie och bror. Sen åkte jag och Jimmie till gävle, och tänk vad en sån resa kan göra att livet känns mer värt att befinna sig i. Lovely. Åkte till Söderhamn och tog den vägen hem. Väl hemma var det som julafton och jag fick äntligen öppna ett paket som legat i en hel vecka :D Pigg och glad som man var så åkte jag till svärmor och drack kaffe :) Nu har vi nyss städat klart.. Tv sen sängen :) Nattinatti <3  

Av Katarina Bergman - 29 mars 2011 11:13

hemma från kursen.. Nu kaffe!! Längtar tills imorgon!!!!!

Av Katarina Bergman - 28 mars 2011 16:53

En j*vla Måndag, idag är det ingen bra dag alls... Jag har ingen lust alls att plocka och städa trots att det behövs.. Inte vet jag, men killar verkar inte se det där..verkar det som??!! Men jag tänker inte göra ett skit ska ni veta! Snart ska jag på Bio, tillsammans med tjejen som jag är kontaktman till. Känns inte så vidare när man är på detta humör.

Sen blir jag så fruktansvärt less på människor som tjatar om saker heeela tiden, just nu känner jag : LÅT MIG VARA, LÅT MIG SJÄLV BESTÄMMA!! Det finns inget värre än när man känner sig tvingade till saker, och stressen + samvetet stiger en över öronen! Just nu, vill jag bara lägga mig i ide och vakna till sommaren!

  Hejdå!

Av Katarina Bergman - 26 mars 2011 19:37

Idag har vi varit på dop i Järvsö :) Alltid lika mysigt! Och alltid lika roligt att träffa dom man inte träffar så ofta :)

Nu är det dags för middag snart.. Kycklingen står i ugnen och ska stå där i typ 40 min till.. till den blir det coscos blandat med soltorkade tomater och fetaost :) Mummssss.. Har nyss sprungit runt och förberett nya stearinljus i alla ljuskoppar, det är ju earth Hour ikväll 20.30 :) Ha en mysig Lördags kväll alla! <3  

Av Katarina Bergman - 25 mars 2011 19:26

Då var det helg igen.. Tog en rikitg sovmorgon idag, sedan kom Jessica på kaffe. Efter de åkte jag och älsklingen till S-hamn i brist på lite att göra. Kände även att det var dags för donken maaat ;D Jimmie fick sin efterlängtade Big Tasty som endast finns vid några tillfällen per år på donken. Själv tog jag samma gamla vanliga fisk burgare :p höhö.. Handlade även lite på ÖB. Nu har vi precis påbörjat våran härliga tvätt kväll.. denna gång hade vi VÄLDIGT mycket tvätt, enligt Jimmie så är 90% av tvätten min, för att jag byter kläder hela tiden :p Jaja..

 När tvätten är klar tänker jag ta mig en dusch, sen bädda ner mig framför Big brother och äta goodiis :))

Imorgon är det dags för dop i Järvsö, lilla Ida´s tur att bli blöt i håret :)) <3

Av Katarina Bergman - 24 mars 2011 14:55

Dagen började med en lunch med Hanna.. Köttsoppa + pannakaka blev det idag :) Sov lite middag mellan 13 - 14, för att orka med en kväll på badhuset!

Var förresten på Mary Kay party igår kväll hos Sanna L, jätte trevlig kväll måste jag säga!  I slutet av April kommer Therese Kallur hem till mig för att ha ännu ett Mary Kay party :) En duktig nybörjare som kan sälja :)


Nu måste jag springa och se om jag har en reserv bikini, kom på att den andre ligger i tvätten :O

Av Katarina Bergman - 23 mars 2011 13:30

Min Onsdag började med en lunch på stan tillsammans med Jessica. Hon shoppade loss lite efteråt och jag höll mig för att inte gör dessamma :p Tycker det är otroligt roligt att spara pengar nu :) Nu sitter jag i soffan och läser om rättegången som sker idag ang mordet på Kicken :/ Usch, vad ledsamt det är. Hur kan man göra något liknade? Det är helt ofattbart!!!

Såklart hinner mitt kaffe ALLTID bli kallt innan jag ens hunnit smaka av det, så nu måste jag hälla upp lite nytt :)


Idag är det 1 vecka kvar bara <3 <3 <3 Kärlek på de!  

Presentation


KatarinaBergman

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards