Alla inlägg under oktober 2011

Av Katarina Bergman - 22 oktober 2011 20:01

Men nu var det längesen igen, jag har faktiskt nästan glömt bort att jag har en dator.. haha! Full rulle mest hela tiden nu när man har en liten krabat :) Mer än 1 månad har gått sen hon titta ut, herregud var tiden går! Hon "pratar" och är glad mest hela tiden, och redan nu så kan man tydligt se hennes lilla personlighet, häftigt! Hon verkar vara tidig med det mesta enligt bvc-sköterskan :)

Idag har jag varit till svärmor och fått en otrolig skön massage, lite smårolig faktiskt.. haha hon slog mig i huvudet så det lät som jag hade en sparbössa med mynt därinne ;) Ja, hon slog ju givetvis inte mig på de viset, utan de ingick i massagen :) Nu har vi nyss ätit pizza, gott! mätt och belåten tänker jag nu lägga mig framför tvn med goungen :)

 

Av Katarina Bergman - 6 oktober 2011 23:09

Äntligen är pappan i huset hemma! Nu får jag liiiite frihet, men eftersom vår lilla söta är ett matvrak så är jag ju givetvis mestadels fast ;) Men det är ju det sååklart värt! Längtar redan till nästa bvc besök, det är ju roligt att se hur mycket hon växer :D Nu är det matningsdags igen.      

Av Katarina Bergman - 3 oktober 2011 18:19

    2 veckor idag, vårt lilla hjärta!   

Presentation


KatarinaBergman

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards