Alla inlägg under juni 2011

Av Katarina Bergman - 23 juni 2011 13:54

Trött som aldrig förr klev jag/vi upp i morse för ett besök hos BM. Allt såg bra ut även denna gång!   Fick de mesta av alla papper idag.

Väl hemma igen däckade vi båda i sängen och vaknade kl 13.

Blev otroligt sugen på yoggi, men de var de slut på ..självklart.. Sitter och funderar på att åka på ica, men det kommer nog att ta sin tid. Alla är ju ute och midsommarhandlar idag, folk ÖVERALLT! :(

Av Katarina Bergman - 22 juni 2011 10:29

Sköönt med SOL !! :) Väntar på att Maja ska komma och plocka upp mig för ett besök hos Emelie Elvsén och hennes bebis :) Ska bli trevligt! Ikväll kommer mitt hjärta hem igen  


81 dagar kvar till BF, det närmar sig!   

Av Katarina Bergman - 20 juni 2011 12:40

Passade på att njuta i solen här på morgonen, det var ju ett tag sedan jag såg till den.. Nu inväntar jag en utav systrarna + barn, det blir tidigt firande av mig, fyller ju år på söndag. Men det är inte lätt att passa in alla samtidigt. Ikväll blir det lite jobb = Bio denna gång, Kung fu panda 2 som vela tjejen se :)




tårta!!     

Av Katarina Bergman - 18 juni 2011 17:03

      

Av Katarina Bergman - 16 juni 2011 22:19

Det blev en fiske tur på kvällskvisten tillsammans med tjejen som jag är med då jag jobbar. Dock ingen fiskelycka!    

Av Katarina Bergman - 15 juni 2011 16:13

Har precis haft telefonkrig med tele2.. Jag avskyr dom och längtar tills mitt abonemang går ut så jag slipper dom! Har inte haft kanaler på 2 månader typ! Usch.. Har iaf tillbringat en del av dagen med Maja, åkte till Maja´s Café vid 11 tiden sen käkade vi lunch. Väl hemma igen så vart de stor städning, bror hjälpe mig att bära ner skit saker i förrådet. Fick även att glädjande samtal från min karl som är påväg hem :D Tredje korta veckan, härligt!


Köpte lite nya växter igår, och ett hjärta idag på Maja´s :))      

Av Katarina Bergman - 14 juni 2011 13:14

Bättre för tidigt än för sent :) Nu är de mesta klart tills bebisen kommer, idag kom vagnen! Häftigt! Nu är det på riktigt! jag minns när man var stolt över sin lilla dockvagn när man var liten och alla prylar som hörde till.

Nu är det bara att ligga och växa i 12 veckor till bebis      

Presentation


KatarinaBergman

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards